1669 ЩѕШґШЄЫЊШЁШЩЫЊ ШіШЫЊШ№
نمایندگی تعمیرات آبسال

ماشین لباسشویی آبسال مدل AHI 812

1716 بازدید
ماشین لباسشویی آبسال مدل AHI 812

ماشین لباسشویی آبسال مدل AHI 812 از سری ماشین های جدید این برند می باشد. این ماشین دارای ویژگی های منحصر به فردی است که توجه کاربران را به خود جلب می کند. درب این لباسشویی تا 180 درجه باز می شود. بنابراین به راحتی می توانید البسه را داخل آن قرار دهید یا از آن خارج کنید. ظرفیت لباسشویی 8 کیلوگرم است و شما می توانید پرده و یا پتئو را نیز با آن بشویید و به خشکشویی نبرید.

ویژگی های ماشین لباسشویی آبسال AHI 812

·       لباسشویی آبسال مدل  AHI 812  دارای یک صفحه نمایشگر LED  می باشد. با وجود این صفحه نمایش می توانید مراحا شستشو، زمان باقی مانده از برنامه لباسشویی و خشک کن آن را تحت کنترل داشته باشید.

·       یک مزیت بارز این لباسشویی تنظیم کردن شروع برنامه تا 24 ساعت تاخیر است که روی صفحه LED  نیز نشان داده می شود.

·       لباسشویی مدل AHI 812  دارای 11 برنامه شستشو با دمای مختلف است. با این وجود می توانید خیالتان راحت باشد که الیاف پارچه آسیب نمی بیند.

·       برنامه شستشوی 15 دقیقه ای، همچنین برنامه شستشوی لباس های ورزشی، پشمی، البسه با بافت ظریف، و لباس های مصنوعی و کتان از جمله ویژگی های این لباسشویی می باشد.

·       از ویژگی های مهم این لباسشویی می توان به برنامه شستشوی اقتصادی ECO  اشاره کرد که مصرف انرژی را به حداقل می رساند.

·       همچنین وجود کلید هایی برای تشدید شستشو، آبکشی اضافه و حذف دور خشک کن کارایی این لباسشویی را افزایش داده است.

·       این لباسشویی مقدار آب ورودی را با وزن لباس ها به طور خودکار متناسب می کند.

·       یکی دیگر از مشخصه های این لباسشویی مجهز بودن به شیلنگ تخلیه اضطراری در قسمت جلو لباسشویی برای استفاده آسان کاربر می باشد.

ماشین لباسشویی آبسال مدل AHI 812  باوجود داشتن قفل کودک، پایه های قابل تنظیم روی سطوح شیبدار، مخزن مقاوم در برابر پوسیدگی شما را برای خرید راغب می کند.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669