1669 ЩѕШґШЄЫЊШЁШЩЫЊ ШіШЫЊШ№
نمایندگی تعمیرات آبسال

ماشین لباسشویی آبسال مدل AES 7513 W

872 بازدید
ماشین لباسشویی آبسال مدل AES 7513 W

ماشین لباسشویی آبسال مدل AES 7513 W یکی از مدل های سازنده شرکت آبسال می باشد. بدنه این لباسشویی سفید بوده و درب آن تا 180 درجه باز می شود بنابراین راحتی را برای شما به همراه دارد. همچنین دارای پنل و نمایشگر دیجیتال می باشد. رتبه مصرف انرژی این لباسشویی A  است که جایگاه خوبی برای آن به ارمغان آورده است. جنس مخزن آن استیل می باشد که در برابر زنگ زدگی بسیار مقاوم است.

ویژگی ها

·       قدرت خشک کن این مدل لباسشویی 700 دور در دقیقه می باشد. این عدد نشان از قدرت متوسط موتور آن دارد. با این وجود آب لباس ها کاملا گرفته می شود.

·       نوع موتور لباسشویی مدل AES 7513 W  تسمه ای می باشد. قطر درب آن 35 سانتی متر و تا زاویه 180 درجه قابل باز شدن است. ظرفیت لباسشویی 5 کیلوگرم می باشد و برای خانواده های کم جمعیت مناسب است.

·       ماشین لباسشویی آبسال AES 7513 W   ویژگی هایی همچون اتو کشی آسان، تاخیر در شروع کار، شستشوی اولیه، شستشوی سریع را دارد.

·       این لباسشویی مجهز به فیلتر پمپ تخلیه می باشد. شما می توانید با تمیز کردن این فیلتر از مسدود شدن خروجی آب لباسشویی جلوگیری کنید.

·       از مشخصه های کلیدی ماشین لباسشویی آبسال مدل AES 7513 W   می توان به سیستم عیب یاب خودکار، تنظیم اتوماتیک مقدار آب ورودی متناسب با وزن البسه، سیستم شستشوی بهتر در زمان کمتر (Turbo Time Plus) اشاره کرد. این برنا مه ها بسیار حائز اهمیت هستند.

·       از دیگر مزایای این لباسشویی می توان قفل ایمنی درب و قفل کودک را نام برد. در این صورت درب لباسشویی هنگام استفاده هیچگاه باز نمی شود و همچنین کودکان شما نمی توانند برنامه لباسشویی را تغییر دهند.

·       نمایش زمان شستشو و همچنین مراحل کار روی صفحه نمایش از دیگر مشخصه های این لباسشویی است.

مشخصات ذکر شده در باره ماشین لباسشویی آبسال مدل AES 7513 W  می باشد. این لباسشویی بسیار کاربردی است و شما با خیال راحت می توانید از خرید آن احساس آرامش داشته باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669