1669 ЩѕШґШЄЫЊШЁШЩЫЊ ШіШЫЊШ№

نمایندگی تعمیرات آبسال شمال تهران

1956 بازدید
نمایندگی تعمیرات آبسال شمال تهران

با توجه به این که آمار فروش وسایل برقی آبسال در تهران بالاست برند آبسال در راستای ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان خود در این شهر نمایندگی های مختلفی را تاسیس نموده است. برای مثال به منظور سهولت دسترسی به خدمات نمایندگی برای مردم ساکن در شمال تهران، نمایندگی تعمیرات آبسال شمال تهران با مجرب ترین تعمیرکاران و مشاورین فعالیت خود را آغاز نموده است.

 

شماره های نمایندگی تعمیرات آبسال شمال تهران

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های شمال تهران

 

02122228300

 

02122097717

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

سفارش آنلاین تعمیرات

 

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیرات آبسال شمال تهران

 

نمایندگی تعمیرات آبسال فرمانیه , نمایندگی تعمیرات آبسال تجریش , نمایندگی تعمیرات آبسال قیطریه , نمایندگی تعمیرات آبسال نیاوران , نمایندگی تعمیرات آبسال آجودانیه , نمایندگی تعمیرات آبسال قلهک , نمایندگی تعمیرات آبسال پل رومی , نمایندگی تعمیرات آبسال اقدسیه , نمایندگی تعمیرات آبسال جماران , نمایندگی تعمیرات آبسال چیذر , نمایندگی تعمیرات آبسال دارآباد , نمایندگی تعمیرات آبسال اراج , نمایندگی تعمیرات آبسال درکه , نمایندگی تعمیرات آبسال ازگل , نمایندگی تعمیرات آبسال لویزان , نمایندگی تعمیرات آبسال مینی سیتی , نمایندگی تعمیرات آبسال سوهانک , نمایندگی تعمیرات آبسال دروس , نمایندگی تعمیرات آبسال داوودیه , نمایندگی تعمیرات آبسال زرگنده , نمایندگی تعمیرات آبسال فرشته , نمایندگی تعمیرات آبسال ولنجک , نمایندگی تعمیرات آبسال محمودیه , نمایندگی تعمیرات آبسال کامرانیه , نمایندگی تعمیرات آبسال ظفر , نمایندگی تعمیرات آبسال الهیه , نمایندگی تعمیرات آبسال پاسداران

 

آشنایی با ما

 

 

تعمیر ماشین ظرفشویی آبسال در شمال تهران

 

تعمیر ماشین ظرفشویی آبسال در شمال تهران در مناطق معنی قیطریه، نیاوران، قلهک، آجودانیهه، پل رومی، اقدسیه لویزان و سایر مناطق شمال تهران توسط مرکز تعمیر ماشین ظرفشویی آبسال انجام می شود. این مجموعه با تکیه بر دانش تخصصی تکنسین های خود تعمیرات انواع برند های داخلی و خارجی ماشین ظرفشویی را در محل مورد نظر مشتری انجام می دهد.

نیرو های متعهد و حرفه ای نمایندگی تعمیرات ظرفشویی آبسال در شمال تهران، به صورت اختصاصی روی تعمیر قطعات ماشین ظرفشویی تمرکز دارند. نیروهای فنی این مجموعه خدمات تعمیر، سرویس نصب و راه اندازی ماشین ظرفشویی آبسال را برای همشهریان عزیز در مناطق شمالی تهران انجام می دهند. تمامی خدمات ارائه شده توسط این مجموعه دارای سطح کیفی بالا هستند و موجب جلب رضایت کاربران بوده است.

 

ویژگی های نمایندگی تعمیرات آبسال در شمال تهران

 

مرکز تخصصی تعمیر، عیب یابی و سرویس ماشین ظرفشویی آبسال در کلیه مناطق شمالی تهران دارای متخصص های حرفه ای و تعمیرکاران با تجربه است که قادر به تعمیر انواع مدل های ماشین ظرفشویی خارجی و داخلی با استفاده از ابزار آلات و تجهیزات پیشرفته هستند.

پاسخگویی سریع و اعزام فوری تعمیرکار سیار به محل مورد نظر مشتری و ارائه انواع خدمات تعمیر و عیب یابی قطعات اصلی ماشین ظرفشویی آبسال، از دیگر خدمات این مجموعه است. لازم به ذکر است که در صورت نیاز دستگاه به تعویض قطعه از قطعات اصل و دارای ضمانت نامه برای تعویض استفاده می شود.

 

خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی آبسال در شمال تهران

 

·       تعمیر و تعویض شیر برقی ماشین ظرفشویی آبسال

·       تعمیر و تعویض هیتر ماشین ظرفشویی آبسال

·       تعمیر و تعویض هیدروستات ماشین ظرفشویی آبسال

·        تعمیر و تعویض پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی آبسال

·       تعویض لاستیک دور درب ظرفشویی آبسال

·       عیب یابی و تعمیر جت پمپ ماشین ظرفشویی آبسال

·        شناسایی و رفع ارور های ظرفشویی آبسال

·       برطرف کردن اشکالات و خرابی های درب و تعویض کردن میکروسوئیچ های ماشین ظرفشویی آبسال

 

مشکلات رایج ماشین ظرفشویی آبسال

 

با توجه به اینکه ماشین ظرفشویی یک وسیله بسیار حساس است و تعمیر آن یک فرایند چند مرحله ای است. ابتدا باید عیب دستگاه توسط کارشناس فنی بررسی شود. سپس برای برطرف ساختن مشکلات عملکردی دستگاه، خدمات لازم انجام شود.

ماشین ظرفشویی بدلیل دارا بودن ساختار پیچیده در صورتی که دچار مشکل شود باید توسط افراد باتجربه و متخصص تعمیر شود. چرا که باید شناخت کافی نسبت به قطعات ماشین ظرفشویی وجود داشته باشد و تعمیر کار با روند بررسی ارور های ماشین های ظرفشویی آشنا باشد. در ادامه به برخی از مشکلات رایج ماشین ظرفشویی اشاره می کنیم.

 

خرابی المنت ماشین ظرفشویی آبسال
خرابی المنت ماشین ظرفشویی آبسال یکی از مشکلاتی است که معمولا نیاز به تعویض قطعه دارد. در صورتی که المنت دستگاه خراب شده باشد امکان استفاده از آب گرم وجود ندارد و ظرف ها به درستی تمیز نمی شوند. به همین خاطر بهتر است این قطعه توسط تعمیرکاران حرفه ای تعویض شود.

 

خرابی شیر برقی ماشین ظرفشویی آبسال
شیر برقی ماشین ظرفشویی یکی از قطعات اصلی است که هنگام خرابی این دستگاه بررسی می‌شود. در صورت اینکه امکان تعمیر آن وجود داشته باشد تعمیر می شود. در غیر این صورت نیاز به تعویض قطعه با یک قطعه اصل و اورجینال است.

 

خرابی جت پمپ ماشین ظرفشویی آبسال
جت پمپ ماشین ظرفشویی جزء قطعات جدید ماشین ظرفشویی است و هر کسی قادر به تعمیر آن نیست. به همین خاطر استفاده از خدمات حرفه ای نمایندگی تعمیرات ظرفشویی آبسال در شمال تهران می تواند به شما کمک کند مشکلات جت پمپ ماشین ظرفشویی آبسال برطرف شود.

 

خرابی پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی آبسال
پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی هنگامی خراب می شود که ماشین ظرفشویی آب را تخلیه نمی کند، یا هنگام اجرای برنامه شستشو صدای وز وز از داخل دستگاه شنیده می شود. در صورت آسیب دیدگی ماشین ظرفشویی بررسی های اولیه باید توسط کارشناس انجام شود. در صورتی که قطعه از کار افتاده باشد و قابل تعمیر نباشد باید با یک خطی اصل تعویض شود.

 

هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی آبسال در شمال تهران

 

هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی آبسال پس از مراجعه تعمیرکار به محل مورد نظر مشتری به صورت حدودی برآورد می ‌شود و در صورتی که دستگاه مشکل جدی نداشته باشد و امکان تعمیر قطعه وجود داشته باشد. تعمیرات یا تعویض قطعه انجام می شود.

تعمیر ماشین ظرفشویی آبسال

تعمیر ماشین ظرفشویی آبسال در کرج

اگر دستگاه شما گارانتی دارد با نمایندگی رسمی تعمیرات آبسال شمال تهران تماس حاصل فرمائید

 1669