1669 ЩѕШґШЄЫЊШЁШЩЫЊ ШіШЫЊШ№
نمایندگی تعمیرات آبسال

ماشین لباسشویی آبسال مدل REN 7012

1334 بازدید
ماشین لباسشویی آبسال مدل REN 7012

ماشین لباسشویی آبسال دل REN 7012  در اواخر سال 2018 تولید شده است بنابراین یک لباسشویی جدید می باشد. این لباسشویی دارای اعلان صوتی انتخاب برنامه است. صفحه نمایش بزرگ و کنترلگر لمسی این ماشین کار کردن با آن را بسیار آسان کرده است. ماشین لباسشویی مدل REN 7012  بهترین رتبه انرژی یعنی A+++  را دارد. با این وجود دوستار محیط زیست بوده و انرژی کمی مصرف می کند.

ویژگی های ماشین لباسشویی آبسال REN 7012

·       خشک کن این لباسشویی قدرت بالایی دارد و با سرعت 1200 دور در دقیقه کار می کند. با این سرعت بالا حتی البسه سنگین مثل انواع پتو را نیز به راحتی خشک می کند.

·       این لباسشویی بیشترین تناسب مصرف آب با عملکرد شستشو را دارد. این ویژگی نیز در کم مصرف بودن آن تاثیر دارد.

·       یک ویژگی جالب این لباسشویی اعلان صوتی آن برای انتخاب برنامه، گزینه ها و پایان کار شستشو می باشد.

·       لباسشویی مدل REN 7012  طراحی شده برای شستشوی البسه تا 7 کیلوگرم که این ظرفیت بسیار مناسب می باشد. شما پرده ها و پتوهای خود را با آن بشویید و هزینه ای با بت شستن آن ها به خشکشویی پرداخت نکنید.

·       این لباسشویی دو برنامه بسیار خوب برای شستشو دارد. یکی از آن ها شستشوی سریع 19 دقیقه ای است و دیگری برنامه شستشو اقتصادی (ECO) برای شستشوی سریع می باشد. این برنامه ها کاملا اقتصادی و موثر هستند.

·       این لباسشویی سیستمی دارد که از موتور آن در برابر بار اضافی محافظت می کند.

·       یک مشخصه قابل ذکر ماشین لباسشویی آبسال REN 7012   برنامه عیب یابی خودکار و نمایش خرابی روی صفحه نمایش آن می باشد.

·       یک ویژگی که شاید برایتان اهمیت داشته باشد این است که می توانید شروع کار لباسشویی را تا 12 ساعت به تاخیر بیاندازید.

ویژگی های مطرح شده درباره ماشین لباسشویی آبسال مدل REN 7012 می باشد. این لباسشویی طراحی ویژه ای دارد. مخزن آن از جنس کامپوزیت بوده که در برابر پوسیدگی ها بسیار مقاوم است.

برچسب‌ها

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669