1669 ЩѕШґШЄЫЊШЁШЩЫЊ ШіШЫЊШ№
نمایندگی تعمیرات آبسال

ماشین لباسشویی آبسال مدل AES7513

2009 بازدید
ماشین لباسشویی آبسال مدلAES7513

ماشین لباسشویی آبسال مدل AES7513  تمام اتوماتیک می باشد. درب این لباسشویی از جلو بوده و ظرفیت آن 5 کیلوگرم است. متوسط آب مصرفی این مدل ماشین لباسشویی 85 لیتر و متوسط برق مصرفی آن 0.95 کیلو وات ساعت در هر دوره از شستشو می باشد.ورودی آب این لباسشویی یک شیر می باشد. پنل و نمایشگر دیجیتال این دستگاه زمان و مراحل شستشو را نشان می دهد و کاربران به راحتی می توانند تنظیمات آن را تغییر دهند.

ویژگی های ماشین لباسشویی آبسال AES7513

·       ماشین لباسشویی آبسال AES7513  دارای 15 برنامه شستشو از پیش تعیین شده می باشد. این برنامه ها شامل 7 برنامه شستشوی معمولی، 4 برنامه شستشوی ملایم، 2 برنامه شستشوی لباس های پشمی و دو برنامه شستشوی کمکی دارد.

·       این مدل لباسشویی دارای قفل ایمنی درب در هنگام استفاده از آن می باشد. در این صورت نگران باز شدن درب آن در هنگام کار توسط کودکان نباشید.

·       از ویژگی های بارز لباسشویی مدل AES7513  قابلیت شستشوی سریع لباس است. این کارکرد به شما کمک می کند در مدت زمان کم لباس های خود را بشویید.

·       سیستم ضد چروک، برنامه اتوکشی آسان و قابلیت به تاخیر انداختن زمان شروع کار از دیگر مزایای این لباسشویی می باشد.

·       یک مزیت مهم این مدل لباسشویی این است که پمپ تخلیه آن دارای فیلتر می باشد. این ویژگی کمک می کند اگر جسم کوچکی با لباس وارد لباسشویی شود زمان تخلیه در فیلتر گیر کند.

·       سرعت چرخش موتور لباسشویی 1200 دور در دقیقه می باشد. این نشان از قدرت بالای موتور آن دارد. بنابراین لباس ها کاملا تمیز شسته می شوند.

·       ماشین لباسشویی آبسال AES7513  بسیار کم مصرف است. رتبه مصرف انرژی آن A  می باشد.

ماشین لباسشویی آبسال مدل AES7513 در دو رنگ سفید و نقره ای به بازار عرضه شده است که می توان آن را با هر رنگی در آشپزخانه ست کرد. کارکرد آن نیز بسیار بالا می باشد.

 

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669