1669 ЩѕШґШЄЫЊШЁШЩЫЊ ШіШЫЊШ№
نمایندگی تعمیرات آبسال

ماشین لباسشویی آبسال مدل AES 10613 S

793 بازدید
ماشین لباسشویی آبسال مدل AES 10613 S

ماشین لباسشویی آبسال مدل  AES 10613 S با ظرفیت 6 کیلوگرم در خدمت شما کربران عزیز می باشد. شما می توانید با خریدن این لباسشویی کار خود برای شستن البسه راحت کنید. این ماشین مجهز به یک دستگیره برای انتخاب دور خشک کن از صفر تا هزار دور در دقیقه می باشد. این لباسشویی پایه هایی دارد که می توانید آن را روی سطوح شیب دار به راحتی تنظیم کنید.

ویژگی های ماشین لباسشویی آبسال AES 10613 S

·       این لباسشویی یک سیستم عالی دارد و آن عیب یابی خودکار و نمایش عیوب روی صفحه نمایشگر لباسشویی می باشد.

·       لباسشویی مدل  AES 10613 S  دارای یک دکمه برای به تاخیر انداختن شروع کار ماشین می باشد. شما می توانید از منزل خارج شده و لباسشویی را روی چند ساعت بعد تنظیم کنید تا شروع به کار کند.

·       این لباسشویی مجهز به دکمه تشدید شستشو، اتو کشی آسان و آبکشی اضافه می باشد. استفاده از این برنامه ها با انتخاب یک دکمه به راحتی انجام می شود.

·       ماشین لباسشویی آبسال AES 10613 S  دارای 15 برنامه مختلف برای شستشو می باشد. این برنامه ها برای البسه با جنس های گوناگون فرق می کند. برنامه شستشو پارچه های نخی و کتان، پارچه های پشمی و ابریشمی متفاوت است.

·       قطر درب لباسشویی زیاد است و شما به سهولت لباس ها را داخل و یا از ماشین خارج می کنید. همچنین قابلیت باز شدن تا 180 درجه را نیز دارد.

·       یک مزیت این مدل لباسشویی آبسال این است که فیلتر آن به صورت خودکار از کرک، مو و الیاف لباس ها پاک می شود. در این صورت خروجی آب مسدود نمی شود. اگر اشیایی مثل سکه، حلقه و… داخل فیلتر کشیده شود، به راحتی خارج می شوند.

ویژگی های مذکور مربوط به ماشین لباسشویی آبسال مدل AES 10613 S  می باشد. بدنه این لباسشویی با روش های جدید کارخانجات پیشرفته ماشین سازی پس از فسفاته شدن با رنگ الکتروفورز آستر کاری شده است.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669