1669 ЩѕШґШЄЫЊШЁШЩЫЊ ШіШЫЊШ№

نمایندگی تعمیرات آبسال در قزوین

1777 بازدید
تعمیرگاه آبسال

نمایندگی تعمیرات آبسال در قزوین با حمایت از جانب تیمی از متخصصین و تکنسین ها این امکان را برای مردم فراهم می کند تا به منظور تعمیر هر گونه وسایل برقی آبسال، از خدمات استاندارد بهره مند شوند. شما تنها باید با این مرکز تماس گرفته و درخواست خود را مطرح نمایید. تمامی امور کار بر عهده نمایندگی است تا وسیله همانند روز اول به شما تحویل داده شود.

نمایندگی تعمیرات آبسال در قزوین در زمینه تعمیرات و خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی آبسال و سایر لوازم خانگی آبسال به هم وطنان عزیز ساکن شهر قزوین کمک می کند تا بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن مشکلات به وجود آمده برای دستگاه خود را برطرف کنند.

 

شماره تماس نمایندگی تعمیرات آبسال در قزوین

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

 

09120305004

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

سفارش آنلاین تعمیرات

 

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیرات آبسال در قزوین

 

قزوین – تاکستان – الوند – آبیک – اقبالیه – محمدیه – بیدستان – محمودآباد نمونه – بویین‌زهرا – شال – اسفرورین – آبگرم – دانسفهان – ضیاءآباد – خرمدشت – نرجه – سگزآباد – ارداق – آوج – خاکعلی – معلم‌کلایه – کوهین – سیردان – رازمیان

مشتریان برند آبسال که در شهر قزوین تاکستان، الوند، آبیک، محمدیه، بیدستان، محمود آباد، بویین زهرا، اسفرووین، آبگرم، خرمدشت و سایر مناطق دیگر قزوین زندگی می کنند، می توانند در صورت مشاهده مشکلات رایج ماشین ظرفشویی آبسال یا ماشین لباسشویی آبسال با نمایندگی تعمیرات آبسال در قزوین تماس بگیرند.

شماره نمایندگی تعمیرات آبسال در قزوین ۰۹۱۲۰۳۰۵۰۰۴ است؛ اما هم وطنان ساکن قزوین از طریق تماس با شماره ۱۶۶۹ بدون پیش شماره می توانند از خدمات با کیفیت این مجموعه در محل مورد نظر خود استفاده کنند.

با توجه به اینکه نمایندگی تعمیرات آبسال در قزوین با حمایت از جانب تیم متخصصین و تکنیسین ها تمام خدمات با کیفیت را به هم وطنان عزیز ارائه می کند، بنابراین در صورت مشاهده هرگونه مشکل در وسایل برقی آبسال می توانید از خدمات استاندارد این مجموعه استفاده کنید.

تنها یک تماس با مرکز تعمیرات آبسال در قزوین کافی است تا در اسرع وقت تعمیرکار باتجربه به محل شما اعزام شود و در همان روز مشکلات مربوط به دستگاه شما را برطرف نمایند. پس از تماس با نمایندگی تعمیرات آبسال در قزوین و ثبت درخواست تعمیر تمامی امور را بر عهده نمایندگی بگذارید و از نزدیک شاهد انجام خدمات با کیفیت این مجموعه باشید.

 

آشنایی با ما

 

 

خدمات ارائه شده توسط نمایندگی تعمیرات آبسال در قزوین

 

از جمله خدمات ارائه شده توسط نمایندگی تعمیرات آبسال در قزوین می‌توان به نصب و راه اندازی لوازم خانگی آبسال در تمام مناطق قزوین اشاره کرد.

نیروهای فنی و کارشناسان با تجربه این مجموعه علاوه بر نصب و راه اندازی، آموزش استفاده از ماشین لباسشویی آبسال و ماشین ظرفشویی آبسال و سایر لوازم خانگی آبسال را به کاربران این محصولات می دهند.

·       انجام تعمیرات لوازم خانگی آبسال در محل

·       نصب و راه اندازی و سرویس ماشین لباسشویی آبسال

 

مشکلات ماشین لباسشویی آبسال

 

لباسشویی یکی از لوازم خانگی است که بسیار مورد استفاده خانواده ها قرار می گیرد. حتی در بعضی از خانواده ها به علت دارا بودن جمعیت زیاد یا کار کردن اعضای خانواده، شست و شوی لباس توسط ماشین لباسشویی به دفعات انجام می شود.

این خود، میزان استفاده را بالا می برد؛ و به دلیل استفاده فراوان از این دستگاه ممکن است گاهی بر اثر سهل انگاری، ماشین لباسشویی به اشتباه تنظیم شود و موجب به وجود آمدن اختلال در کار دستگاه شود. به منظور رفع چنین مشکلاتی می توانید با تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات آبسال در قزوین تماس حاصل نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن ماشین را به حالت اولیه و درست خود برگردانند.

 

مشکلات، ایراد ها و نحوه عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی آبسال

 

·       ایجاد صدا و لرزش زیادی در هنگام کار کردن ماشین لباسشویی ممکن است به دلیل خرابی بلبرینگ ها باشد.

·       در زیر لباسشویی پایه هایی قرار دارند که وظیفه ایجاد اصطکاک با سطح را دارند، ممکن است که آن ها دچار فرسودگی و خوردگی شده باشند.

·       عدم توازن پایه ها نیز باعث ایجاد لرزش در هنگام کار کردن می شود. همچنین سطحی که لباسشویی روی آن قرار دارد نیز باید محکم و ثابت باشد.

·       کمک فنرهای دستگاه ممکن است ضعیف یا شکسته شده باشند.

·       چند کمک فنر در بخش بیرونی دیگ ماشین لباسشویی وجود دارند که به منظور ایجاد تعادل و عدم تکان خوردن دیگ تعبیه شده اند. این کمک فنر ها به مرور زمان ضعیف ‌شده و یا دچار شکستگی و نشتی می شوند که در این صورت نیاز به جایگزین کردن آن ها یا تعمیر خواهد بود.

·       پمپ تخلیه نیز اگر خراب شود صدای زیادی تولید می کند و باید تعویض شود.

·       یکی دیگر از دلایل عمده ای که باعث لرزش می شود زیاد بودن حجم لباس های داخل دیگ لباسشویی می باشد که با به هم زدن تعادل باعث ایجاد لرزش و صدا می شود.

اکیداً توصیه می شود از پر کردن لباسشویی پرهیز کنید. چون باعث خرابی بلبرینگ های ماشین لباسشویی، تغییر حالت آبکش و احتمال شکستن شفت و سه نظام می شود.

در صورت مشاهده هر یک از مشکلات عنوان شده با شماره نمایندگی تعمیرات آبسال در قزوین تماس حاصل فرمایید.

 1669