1669 ЩѕШґШЄЫЊШЁШЩЫЊ ШіШЫЊШ№
نمایندگی تعمیرات آبسال

ماشین لباسشویی آبسال مدل AES10613

1127 بازدید
ماشین لباسشویی آبسال مدل AES10613

ماشین لباسشویی آبسال مدل  AES10613 با ظرفیت 6 کیلوگرم در سه نوع که از نظر رنگ متفاوت هستند در بازار موجود است. لباسشویی های آبسال تحت لیسانس فاگور اسپانیا هستند. قطعات برقی و موتور این لباسشویی همگی ساخت اروپا هستند. این لباسشویی با بهترین متد های روز دنیا ساخته شده و عمر طولانی دارد. لباسشویی مدل  AES10613  تک شیر می باشد.

ویژگی ها

·       این لباسشویی مجهز به دکمه انتخاب دور خشک کن از صفر تا 1000 دور در دقیقه می باشد. در این صورت می توانید برای بعضی لباس ها خشک کن را حذف کنید.

·       ماشین لباسشویی آبسال AES10613  مجهز به سیستم عیب یاب هوشمند و صفحه نمایشگر است. شما می توانید زمان و برنامه مورد نظر و همچنین عیوب لباسشویی را روی این صفحه مشاهده کنید.

·       درب این لباسشویی تا 180 درجه باز می شود و شما به راحتی می توانید پتو و یا پرده را به راحتی درون آن جای دهید.

·       این لباسشویی مجهز به سیستم قفل ایمنی در لباسشویی و قفل برنامه ها جهت اینکه برنامه انتخاب شده را در برابر تغییر تصادفی محافظت کند.

·       میزان آب ورودی لباسشویی به صورت اتوماتیک با وزن و نوع لباس متناسب می باشد. با وجود این مزیت در مصرف برق و آب صرفه جویی می شود.

·       ماشین لباسشویی AES10613  دارای 15 برنامه شستشوی مختلف می باشد. این برنامه ها جهت شستشوی لباس های نخی و کتان، پشمی و البسه با الیاف ظریف متفاوت است. در این صورت نگرانی برای از بین رفتن بافت پارچه ها ندارید.

·       همچنین این مدل لباسشویی مجهز به دکمه اتوکشی آسان و آبکشی اضافه نیز می باشد. این برنامه ها بسیار کاربردی می باشند.

ماشین لباسشویی آبسال مدل AES10613 با داشتن مزیت های گوناگون یک لباسشویی مناسب برای منازل شما عزیزان می باشد. این لباسشویی دارای بدنه مقاوم در برابر زنگ زدگی و ظاهر زیبایی می باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669