1669 ЩѕШґШЄЫЊШЁШЩЫЊ ШіШЫЊШ№
نمایندگی تعمیرات آبسال

ماشین لباسشویی آبسال مدل AFS10614-S  

1648 بازدید
ماشین لباسشویی آبسال مدل AFS10614-S

ماشین لباسشویی آبسال مدل AFS10614-S  یک لباسشویی اتوماتیک است که در سه رنگ در بازار موجود است. نوع موتور این لباسشویی تسمه ای می باشد. یک ولوم در جلوی لباسشویی وجود دارد که می توانید به راحتی با آن برنامه شستشوی مورد  نظرتان را انتخاب کنید. درب آن در قسمت جلوی لباسشویی قرار دارد و تا زاویه 180 درجه باز می شود. در این صورت برای قرار دادن لباس ها و یا بیرون آوردن آن ها مشکلی نخواهید داشت.

 ویژگی ها

·       ماشین لباسشویی آبسال AFS10614-S  دارای رتبه مصرف انرژی A  است. این رتبه کم مصرف بودن آن را نشان می دهد.

·       این لباسشویی دارای 16 برنامه مختلف شستشو می باشد. این برنامه هر کدام با دمای مختلفی البسه را می شویند. با وجود این ها دیگر لباس های شما کیفیت خود را زود از دست نمی دهند.

·       سیستم عیب یاب اتوماتیک و نشان دادن ایراد ها روی صفحه نمایش LED  ماشین لباسشویی یک ویژگی بارز آن می باشد.

·       ماشین لباسشویی مدل  AFS10614S  یک برنامه شستشوی بهتر در زمان کمتر (Turbo Time Plus ) را نیز دارد.

·       سیستم محافظت موتور در برابر بار اضافی و تنظیم خودکار آب مصرفی لباسشویی متناسب با وزن البسه از دیگر ویژگی های این مدل لباسشویی می باشد. این مشخصه ها با عث می شود که در مصرف آب و برق بسیار صرفه جویی شود.

·       در این لباسشویی دسترسی به فیلتر پمپ بسیار راحت است. بنابراین اگر در اثر کرک و پرز لباس ها این فیلتر کیپ شود می توانید به راحتی آن را تمیز کنید.

·       وجود برنامه هایی همچون تشدید شستشو، آبکشی اضافه، اتوکشی آسان، ضد چروک و حذف خشک کن این لباسشویی را بسیار پر کاربرد کرده است.

ویژگی های که بیان کردیم مربوط به ماشین لباسشویی آبسال مدل AFS10614-S می باشد. علاوه بر آن ها می توان به مقاوم بودن مخزن آن در برابر پوسیدگی و سیستم توازن پیشرفته ABS  در آن اشاره کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669