1669 ЩѕШґШЄЫЊШЁШЩЫЊ ШіШЫЊШ№
نمایندگی تعمیرات آبسال

ماشین لباسشویی آبسال مدل AFS12073C

937 بازدید
ماشین لباسشویی آبسال مدل AFS12073C

ماشین لباسشویی آبسال مدل AFS12073C  دارای یک شیر برای ورودی آب به داخل مخزن آن می باشد. طراحی درب این ماشین طوری است که آب اضافی در عمق آن جمع نمی شود که این امر موجب افزایش طول عمر لاستیک می شود. یک مزیت این لباسشویی این است که مخزن آن از جنس کامپوزیت بوده و در برابر پوسیدگی مقاوم است. رنگ سفید این لباسشویی زیبایی خاصی به آشپزخانه شما می دهد.

ویژگی ها

·       ماشین لباسشویی آبسال AFS12073C  دارای 16 برنامه شستشو می باشد. این برنامه ها هر کدام با دمایی مختلف لباس ها را می شویند بنابراین به الیاف پارچه آسیب نمی رسد. با توجه به این برنامه ها می توانیم هر لباس با هر جنسی را با این ماشین بشویید.

·       این لباسشویی دارای سیستم عیب یاب خودکار است. همچنین دارای یک پمپ اضافه برای گردش هر چه بهتر آب داخل ماشین می باشد.

·       مکانیزم محافظت موتور در برابر بار اضافی و همینطور تنظیم خودکار مقدار آب ورودی متناسب با وزن البسه موجب صرفه جویی در مصرف آب و برق می شود. با این وجود انرژی کمتری هدر می رود.

·       قدرت خشک کن این لباسشویی 1200 دور در دقیقه می باشد. با این قدرت بالا آب لباس ها به خوبی چیده می شود .

·       ماشین لباسشویی مدل AFS12073C  مجهز به قفل کودک نیز می باشد. با وجود این قفل شما نگران دست زدن کودکان به لباسشویی نیستید و لباسشویی در هنگام کار خاموش نمی شود.

·       این لباسشویی برنامه هایی همچون تشدید شستشو، آبکشی اضافه، اتوکشی آسان و حذف خشک کن را نیز دارد.

·       ظرفیت مخزن این لباسشویی 7 کیلوگرم می باشد. این میزان برای خانواده های متوسط رو به بالا جوابگو است.

ماشین لباسشویی آبسال مدل AFS12073C  یک لباسشویی بسیار کارامد می باشد. این لباسشویی از بروزترین قطعات اروپایی ساخته شده و می تواند یک انتخاب مناسب برای شما خانواده های عزیز باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669