1669 ЩѕШґШЄЫЊШЁШЩЫЊ ШіШЫЊШ№
نمایندگی تعمیرات آبسال

ماشین لباسشویی آبسال مدل REN7112

1404 بازدید
ماشین لباسشویی آبسال مدل REN7112

ماشین لباسشویی آبسال مدل REN7112  یکی از جدیدترین لباسشویی های شرکت آبسال می باشد. این مدل ماشین لباسشویی برای 7 کیلوگرم لباس طراحی شده است که مناسب خانواده های متوسط رو به بالا می باشد. از مهمترین ویژگی های این محصول این است که در ایتالیا طراحی شده و قطعات برقی آن اروپایی می باشد. از لباسشویی مدل REN7112  می توانید یک عمر با خیال راحت استفاده کنید.

ویژگی های ماشین لباسشویی آبسال REN7112

·       این ماشین لباسشویی دارای طراحی پیشرفته و کاربردی با صفحه نمایش بزرگ LED  و کنترل لمسی است. همچنین دور دستگیره انتخاب برنامه یک نمایشگر وجود دارد که از روی آن برنامه مورد نظر خود را به راحتی انتخاب می کنید.

·       این مدل لباسشویی بهترین رتبه مصرف انرژی یعنی A+++  را دارد. همچنین نسبت مصرف آب با عملکرد شستشو کاملا رعایت می شود. این ویژگی ها نشان از کم مصرف بودن دستگاه دارد.

·       یک مزیت دیگر ماشین لباسشویی آبسال REN7112  اعلان صوتی برای انتخاب برنامه و اتمام شستشو می باشد.

·       همچنین داشتن برنامه شستشوی 19 دقیقه ای خیلی به شما کمک می کند. این برنامه برای زمانی که شما عجله دارید بسیار کاربرد دارد.

·       این لباسشویی مجهز به قفل کودک نیز می باشد. در این صورت خیالتان از بابت تغییر برنامه های لباسشویی در هنگام کار راحت است.

·       قدرت موتور خشک کن این لباسشویی 1200 دور بر دقیقه می باشد. بنابراین آب همه لباس ها کامل گرفته می شود و البسه خیلی زود خشک می شوند.

·       یکی دیگر از ویژگی های قابل ذکر این ماشین امکان تاخیر در شروع برنامه تا 12 ساعت می باشد. با این وجود شما می توانید لباسشویی را برای زمانی که مصرف برق روزانه کم می باشد تنظیم کنید و به محل کار خود یا بیرون از خانه بروید.

ویژگی های ذکر شده مربوط به ماشین لباسشویی آبسال مدل REN7112  می باشد. این لباسشویی با ویژگی های منحصر به فردی که دارد می تواند انتخاب هر خریدار ایرانی باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669