1669 ЩѕШґШЄЫЊШЁШЩЫЊ ШіШЫЊШ№
نمایندگی تعمیرات آبسال

ماشین لباسشویی آبسال مدل AES 7513-SD

1814 بازدید
ماشین لباسشویی آبسال مدل AES 7513-SD

ماشین لباسشویی آبسال مدل AES 7513-SD  با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی ساخته شده است. این لباسشویی ویژگی های منحصر به فردی دارد که میتوانید مدت زمان زیادی با راحتی خیال از آن استفاده کنید. لاستیک دور درب این مدل لباسشویی به گونه ای طراحی شده است که آب اضافی در عمق فواصل آن جمع می شود. این ویژگی باعث طول عمر لاستیک در لباسشویی شده و آن را تمیزتر نگه می دارد.

ویژگی های ماشین لباسشویی آبسال AES 7513-SD

·       ماشین لباسشویی آبسال مدل AES 7513-SD  در سه رنگ سفید، سیلور و سفید با درب سیلور در بازار موجود می باشد.

·       ظرفیت این لباسشویی 5 کیلوگرم است که برای خانواده های کم جمعیت مناسب می باشد. همچنین رتبه ارژی A  در این ماشین آن را در رده دستگاه های کم مصرف قرار داده است.

·       یک ویژگی مهم لباسشویی مدل AES 7513-SD  این است که سیستم عیب یاب هوشمند دارد. این مشخصه شما را در هنگام خرابی لباسشویی راهنمایی می کند.

·       برنامه تاخیر در زمان شروع شستشو در این دستگاه به شما کمک می کند که لباسشویی را روی یک زمان مشخص تنظیم کنید و به کارهای دیگر خود بپردازید و یا حتی از خانه خارج شوید.

·       ماشین لباسشویی آبسال مدل AES 5713-SD  دارای 15 برنامه شستشو است. اتوکشی آسان، فیلتر پمپ تخلیه و همچنین صفحه نمایش از جمله ویژگی های دیگر این لباسشویی می باشد.

·       از دیگر مشخصه های جالب این لباسشویی سنسور تشخیص وزن لباس می باشد. با وجود این ویژگی شما لباسشویی را به اندازه پر می کنید و لباسشویی را سنگین تر از حد مجاز آن نمی کنید.

·       داشتن قفل کودک در این لباسشویی آن را ارزشمند کرده است. با این وجود کودکان شما نمی توانند تنظیمات لباسشویی را تغییر دهند.

ماشین لباسشویی آبسال مدل  AES 5713-SD  یک ماشین با کارکرد بالا و ظاهری زیبا می باشد. پایه هایی این لباسشویی در سطوح شیب دار قابل تنظیم هستند که ویژگی مهمی می باشد.

برچسب‌ها

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669