1669 ЩѕШґШЄЫЊШЁШЩЫЊ ШіШЫЊШ№
man man

سرعت عمل

پرسنل حرفه ای

پرسنل متخصص

هر زمان در دسترس

قطعات اورجینال

خدمات تضمین شده

قیمت مناسب

قیمت رقابتی

آیا به دریافت مشاوره رایگان و تخصصی ما نیاز دارید؟

فقط کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید!
1669 پشتیبانی سریع
اطلاعات بیشتر
10 سال فعالیت
شرکت <span>اورژانس سرویس</span>

شرکت اورژانس سرویس

نحوه تماس با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی آبسال
جهت استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی آبسال می توانید با شماره سراسری ۱۶۶۹ بدون پیش شماره تماس حاصل فرمایید. شماره تماس تمام نمایندگی های مناطق مختلف شهر تهران و کرج نیز در وبسایت موجود است. هموطنان عزیز در هر یک از مناطق تهران یا کرج می توانند با شماره نمایندگی موردنظر خود تماس بگیرند و برای استفاده از خدمات مرکز تعمیر ماشین لباسشویی آبسال درخواست خودشان را ثبت کنند. امکان درخواست تعمیر ماشین لباسشویی آبسال به صورت اینترنتی نیز فراهم شده است. با ثبت سفارش آنلاین تعمیر در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید از خدمات باکیفیت این مجموعه استفاده کنید.

 

درباره برند آبسال
برند آبسال اولین بار در سال ۱۳۳۵ با نام لعاب ایران در تهران تاسیس شد و تا سال ۱۳۴۳ تنها محصولاتی مانند قوری، کاسه و بشقاب لعابی تولید می کرد؛ اما پس از سال ۴۳ با تولید اجاق گاز، بخاری نفت سوز و گاز سوز و آبگرمکن وارد دنیای تولید لوازم خانگی شد. پس از اینکه این شرکت شهرت پیدا کرد و محصولات باکیفیتی را به بازار عرضه کرد، در سال ۱۳۴۵ نام شرکت به اونیورسال تغییر کرد؛ اما نام شرکت سرانجام در سال ۱۳۶۲ به آبسال تغییر پیدا کرد و به عنوان یکی از تولید کنندگان لوازم خانگی داخلی به فعالیت خود ادامه داد. در حال حاضر شرکت آبسال با ۵۸ سال سابقه در زمینه تولید محصولات الکترونیکی و سرمایشی در خدمت هم وطنان عزیز می باشد.

 

مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیر ماشین لباسشویی آبسال
·       عدم نیاز به جابجایی ماشین لباسشویی

·       صرفه جویی در زمان

·       صرفه جویی در هزینه تعمیر و جابجایی

·       نظارت بر مراحل انجام تعمیرات

 

سوالات کاربران ماشین لباسشویی آبسال
کاربران ماشین لباسشویی آبسال در صورت مواجهه با هرگونه مشکلی در دستگاه خود می توانند به وب سایت نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی آبسال مراجعه کنند و در قسمت منوی پیج اطلاعات لازم درباره عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی آبسال را مطالعه کنند. در ادامه به برخی از سوالات رایج کاربران ماشین لباسشویی آبسال اشاره می کنیم.

چه زمانی باید با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی آبسال تماس بگیریم؟

گاهی اوقات ماشین های لباسشویی دچار مشکلاتی می شوند و عملکرد درستی ندارند. به همین خاطر در صورت مشاهده سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی آبسال، عدم تخلیه آب در ماشین لباسشویی آبسال، نشت آب از زیر ماشین لباسشویی، بروز هر گونه مشکل در سیستم الکتریکی ماشین لباسشویی آبسال، بسته نشدن درب ماشین لباسشویی، تکان های شدید ماشین لباسشویی و ... می توانید با مرکز تعمیر ماشین لباسشویی آبسال تماس بگیرید.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی آبسال چقدر است؟

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی آبسال به چندین فاکتور بستگی دارد. در ابتدا باید کارشناسان فنی مشکل دستگاه را عیب یابی کنند تا بتوانند یک هزینه حدودی برای تعمیر ماشین لباسشویی آبسال مشخص کنند. در صورتی که دستگاه نیاز به تعویض قطعه داشته باشد، هزینه خرید قطعه نیز روی هزینه تعمیر محاسبه می شود. جهت کسب اطلاعات دقیق تر درباره تعمیر ماشین لباسشویی آبسال، باید ابتدا با نمایندگی های مجاز مناطق خود تماس بگیرید و به صورت تلفنی هزینه حدودی را از کارشناسان فنی سوال کنید؛ اما تنها در صورتی می توانید از هزینه دقیق تعمیر ماشین لباسشویی مطلع شوید که تعمیرکار به محل مورد نظر شما مراجعه کند. چرا که برای تعیین هزینه عیب یابی دستگاه باید به صورت دقیق انجام شود.

 

مناطق تحت پوشش مرکز تعمیر ماشین لباسشویی آبسال کدام است؟

لیست مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی آبسال در وبسایت موجود است. هموطنان عزیز که در هر یک از مناطق عنوان شده زندگی می کنند، می توانند تنها با یک تماس تلفنی و یا به صورت اینترنتی درخواست تعمیر خود را ثبت کنند.

عيب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی آبسال چقدر طول می کشد؟

مدت زمان عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی آبسال با استفاده از خدمات تکنسین های با تجربه و آموزش دیده نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی آبسال بسیار کوتاه است؛ بنابراین اگر شما با ماشین لباسشویی خودتان مشکلی دارید، می توانید تنها با یک تماس در کوتاه ترین زمان ممکن از خدمات مربوط به عیب یابی، تعمیر، سرویس، راه اندازی و تعویض قطعات نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی آبسال بهره‌مند شوید.

مشاوره رایگان تعمیر ماشین لباسشویی آبسال به چه صورت است؟

یکی از خدمات جدیدی که مرکز تعمیر ماشین لباسشویی آبسال به کاربران برند آبسال ارائه می کند، مشاوره رایگان تعمیر است. کاربران ماشین لباسشویی آبسال، می توانند از طریق تماس با کارشناسان فنی این مجموعه به صورت رایگان مشاوره تعمیر دریافت کنند. در صورتی که خود مشتری قادر باشد مشکل دستگاه را برطرف می کند. تکنیسین‌های ما راهکارهای کاربردی و مفیدی را به آن ها ارائه می کنند. در غیر این صورت کاربران ماشین لباسشویی آبسال می توانند از خدمات با کیفیت تکنسین های این مجموعه در محل مورد نظر خودشان استفاده کنند. تعمیر ماشین لباسشویی آبسال را به کارشناسان فنی این مجموعه بسپارند و با خیالی آسوده ماشین لباسشویی را مانند روز اول تحویل بگیرند.

تعمیرات
ابسال
خدمات اصلی اورژانس سرویس لوازم خانگی آبسال
نمایندگی
تعمیرات آبسال مرکز تهران
این متن را می‌توانید از مسیر: پیشخوان > پیکربندی پوسته > خدمات > 01 > توضیحات کوتاه، ویرایش کنید.
اطلاعات بیشتر
نمایندگی
تعمیرات آبسال جنوب تهران
این متن را می‌توانید از مسیر: پیشخوان > پیکربندی پوسته > خدمات > 02 > توضیحات کوتاه، ویرایش کنید.
اطلاعات بیشتر
نمایندگی
تعمیرات آبسال شمال تهران
این متن را می‌توانید از مسیر: پیشخوان > پیکربندی پوسته > خدمات > 03 > توضیحات کوتاه، ویرایش کنید.
اطلاعات بیشتر
نمایندگی
تعمیرات آبسال شرق تهران
این متن را می‌توانید از مسیر: پیشخوان > پیکربندی پوسته > خدمات > 04 > توضیحات کوتاه، ویرایش کنید.
اطلاعات بیشتر
نمایندگی
تعمیرات آبسال غرب تهران
این متن را می‌توانید از مسیر: پیشخوان > پیکربندی پوسته > خدمات > 05 > توضیحات کوتاه، ویرایش کنید.
اطلاعات بیشتر

تازه‌ترین مقالات وبلاگ

تماشای همه
مراحل

نمایندگی تعمیرات

1

تماس با شماره های شرکت

تماس با شماره های شرکت و کارشناسان
2

توضیح نوع محصول

توضیح اینکه کدام محصول خراب است
3

اعزام کارشناس

اعزام سریع کارشناس به محل جهت تعمیر
4

تعمیر سریع

تعمیر سریع لوازم شما بدون اتلاف وقت

سوالات متداول

فهرست برخی از سوالاتی که ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد.
آیا خدمات تعمیرات در محل توسط نمایندگی تعمیرات آبسال ارائه می شود؟
یکی از نگرانی های صاحبان وسایل برقی در زمان خرابی، جابجا کردن آن است. نمایندگی تعمیرات آبسال به منظور رضایتمندی مشتریان خود خدمات تعمیرات در محل را ارائه کرده و کافی است مشتری با نمایندگی تماس بگیرد تا تعمیرکار در اسرع وقت به منزل مشتری اعزام گردد.
در نمایندگی شما نصب و راه اندازی وسیله برقی انجام می شود؟
بهتر است نصب وسیله برقی آبسال را به کارشناسانی بسپارید که در نمایندگی تعمیرات آبسال برای این منظور فعالیت می کنند چرا که در این صورت اگر در زمان راه اندازی وسیله خرابی هایی بروز کند، برند آبسال موظف خواهد بود بدون دریافت هزینه وسیله را با یک مورد سالم تعویض نماید.
آیا برای تعمیرات وسایل برقی آبسال گارانتی در نظر گرفته می شود؟
برای تمامی وسایل برقی آبسال یک ضمانت نامه در نظر گرفته شده است که در زمان نصب وسیله، با مهر نماینده این برند تایید خواهد شد. اگر خرابی در وسیله در بازه زمانی اعتبار گارانتی رخ بدهد نمایندگی تعمیرات آبسال موظف است بدون دریافت هزینه ای عمل تعمیر را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.
اگر تعمیر وسیله برقی آبسال توسط تعمیرکار وسایل برقی صورت گیرد، در صورت بروز مجدد همان عیب آیا نمایندگی تعمیرات آبسال تعمیرات تخصصی را انجام می دهد؟
توصیه ما به شما این است که به محض خراب شدن وسایل برقی آبسال حتما عمل تعمیرات را به تعمیرکاران فعال در نمایندگی تعمیرات آبسال سپرده و از مراجعه به افراد کم تجربه خودداری نمایید چرا که تعمیرکاران در نمایندگی تعمیرات آبسال نه تنها در زمینه تعمیرات انواع وسایل برقی بلکه بر روی سیستم های مورد استفاده در وسایل برقی آبسال تسلط کافی داشته و تعمیرات حرفه ای را انجام می دهند. ولی در صورتی که به هر علتی این اشتباه را مرتکب شده و مجددا همین عیب در وسیله بروز کرد، نمایندگی تعمیرات آبسال بهترین تعمیرات را انجام خواهد داد.
از زمان تماس با نمایندگی تعمیرات آبسال تا زمان ارائه خدمات تعمیر و یا تعویض قطعات چه مدت زمان می برد؟
به محض تماس مشتری با نمایندگی تعمیرات آبسال و عیب یابی اولیه توسط مشاروین فعال در نمایندگی، تعمیرکار ماهر و متخصص در زمینه وسیله برقی مربوطه با تجهیزات کامل به منزل مشتری اعزام می شود لذا از نظر زمان تعمیرات نگرانی نداشته باشید.
تماشای همه
 1669