1669 ЩѕШґШЄЫЊШЁШЩЫЊ ШіШЫЊШ№
نمایندگی تعمیرات آبسال

شرایط استفاده از ضمانت نامه های وسایل برقی آبسال

1418 بازدید
شرایط استفاده از ضمانت نامه های وسایل برقی آبسال

یکی از معروف ترین برندهایی که در زمینه طراحی و ساخت انواع وسایل برقی فعالیت می کند، آبسال نام داشته و امروزه توانسته است جایگاه خوبی را در میان رقبای کاری خود به دست بیاورد. آبسال همواره سعی دارد بهترین کیفیت را در تولید وسایل برقی تولیدی خود اعمال نماید تا مشتری نهایتا از خرید خود راضی بوده و همین مسئله منجر به جذب تعداد بیشتری مشتری گردد. لذا در راستای جلب اعتماد مشتریان در مورد کیفیت وسایل برقی آبسال، برای تمامی این وسایل ضمانت نامه یا گارانتی در نظر گرفته شده است تا در صورت بروز هر گونه عیب و نقص در وسایل برقی در مدت زمان اعتبار گارانتی، کلیه خدمات تعمیرات و یا تعویض قطعات به صورت رایگان توسط نمایندگی های مجاز تعمیرات صورت گیرد.

 

شرایط اعتبار و استفاده از گارانتی وسایل برقی آبسال

 

1-   برخورداری از برچسب هولوگرام

متاسفانه امروزه اجناس تقلبی تحت عنوان برند آبسال وارد بازار شده اند که حتی از گارانتی هم برخوردار هستند ولی شما به راحتی می توانید متوجه اصل یا تقلبی بدن آن شوید. ضمانت نامه زمانی اعتبار خواهد داشت که دارای برچسب هولوگرام است.

2-   اعتبار ضمانت نامه برای نمایندگی تعمیرات آبسال

کمتر برندی را می توان یافت که برای وسایل برقی خود را گارانتی ارائه نکند. برند آبسال نیز به منظور جلب اعتماد مشتریان خود از ضمانت نامه استفاده کرده است ولی لازم است بدانید که در صورتی که وسیله برقی شما خراب شده و قصد دارید از این ضمانت نامه استفاده کنید، تنها با ارائه گارانتی به نمایندگی تعمیرات آبسال می توانید از خدمات تعمیرات رایگان بهره مند شوید.

3-   ارائه خدمات پس از فروش توسط گارانتی

مسلما ممکن است در طول مدت زمان استفاده از وسایل برقی آبسال، عیوبی در این وسایل به وجود بیاید که نیاز به تعمیرات ضروری گردد. در این صورت اگر خرابی در مدت اعتبار زمانی گارانتی رخ داده باشد نمایندگی تعمیرات آبسال موظف است تعیمرات و یا تعویض قطعات را رایگان ارائه کند.

4-   مدت زمان اعتبار گارانتی وسایل برقی آبسال

اگر شما به برگه ضمانت نامه دقت کنید، برای گارانتی یک تاریخ انقضا در نظر گرفته شده است که این مدت زمان بسته به نوع وسیله برقی متفاوت است برای مثال مدت اعتبار گارانتی وسایلی همانند یخچال یا فریزر و… بیشتر از وسایل کوچکی همانند ماکروفر خواهد بود. از زمانی که اعتبار گارانتی به پایان می رسد ارائه خدمات رایگان همانند تعمیرات، تعویض قطعات و… به پایان رسیده و از این پس مشتری باید هزینه هایی را پرداخت نماید.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669